A héten kerültek be új jumpscarek a játékba és a meglévőeken alakítottam egy kicsit.
Sajnos a sztorira nem érkezett meg az ihlet, de ahogy tiktokon is említettem, a demo verziót be szeretném fejezni a héten. Nem minden demo tartalmaz sztorit, így ezen már kevésbé aggódom, inkább a játék hangulatára koncentrálok.
Hogyan indult?
Unity-ben kezdtem a fejlesztést, azonban egy teljes havi munkám elszállt és a map stb. helyére egy darab szikla került. 2 hétig teljesen ki voltam akadva, végül újrakezdtem. Ekkor már jelezte az editor, hogy admin módban indul - ami nem támogatott - és nem is lehetett sehogy sem standard-re álltani (hiszen admin jogot se kapott soha...). Egy ideig ez nem okozott különösebb problémát, viszont vfx effektet már nem tudtam vele csinálni. Ez volt az a pont, amikor az Unity-t elengedtem.
Ekkor váltottam Unreal Engine-re. Korábban már próbáltam, de sajnos a laptopban 8GB RAM volt, ami egy blank mapra és kb 4db szoborra elegendő. Azóta PC-n tevékenykedek, az erőforrás igényt leszámítva az UE-t jobb választásnak tartom kezdőknek, sokkal haladósabb és amíg visual scripting mellett döntesz, igazából elrontani sem lehet.
Tehát a projektet eddig összesen háromszor kezdtem újra. Az első nekifutás "Labyrinth of the Lost" néven futott, de szegény annyira Lost, hogy nem sikerült visszahozni. Ezért nemes egyszerűséggel az UE verzió az "Ubul's horror game - part 2" keresztnevet kapta. Már játszható és hamarosan indul az első körös demo teszt. Ha senkinél nem omlik össze, akkor természetesen bárki kipróbálhatja majd. :)